رونالدو: مطمئنیم که "دسیما" دیر یا زود از راه می رسد؛نمی خواهم به شما دروغ بگویم پول مهم است اما او

 

 

http://u.goal.com/317400/317424_heroa.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، بعد از تمدید قراردادش با این باشگاه برای پنج سال دیگر، اعلام کرد هیچ وقت به طور جدی به جدایی از این باشگاه فکر نکرده است.

این ستاره پرتغالی که تا سال 2015 با رئال قرارداد داشت، با امضای قرارداد جدید، به پردرآمدترین بازیکن لالیگا تبدیل شد.

 

او همچنین تاکید کرد که علی رغم علاقه ای که به منچستریونایتد دارد، دیگر به بازگشت به این باشگاه فکر نمی کند.

بعد از کش و قوس های فراوان، رونالدو سرانجام تصمیم گرفت تا قراردادش را با رئال تمدید کند؛ او با این قرارداد به پردرآمدترین بازیکن لالیگا تبدیل خواهد شد

چهار سال قبل بود که رونالدو با انتقالی 92 میلیون یورویی و با استقبال پرشور هواداران رئال به این باشگاه پیوست. هرچند او نتوانست با رئال به جام های زیادی دست پیدا کند اما رکوردهای خیره کننده ای از خود به جا گذاشت

رونالدو در حالی خبرنگاران و عکاسان بی صبرانه در انتظار بودند، وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی شد؛ با فلورنتینو پرس دست داد و قراردادش را امضا کرد؛ تمام، خیال هواداران رئال راحت
رونالدو بعد از امضای قرارداد هم پرس را در آغوش کشید و در مقابل جام های قهرمانی رئال در اروپا، عکس گرفت؛ آیا او می تواند رویای رئالی ها برای رسیدن به "دسیما" را برآورده کند؟

پرس در یک سال اخیر تلاش زیادی برای راضی نگه داشتن رونالدو و فراهم کردن شرایط ماندن او در سانتیاگو برنابئو فراهم کرد؛ او حتی بی محلی ستاره پرتغالی در رختکن تیم را هم نادیده گرفت
یک ویدئوی از گل های رونالدو در فصول اخیر برای خبرنگاران پخش می شود که در آن به ویژه روی گل های او به بارسا تاکید شده است؛ عنوان ویدئو هم هست:" واقعا بهترین"
و فلورنتینو پرس برای صحبت های ابتدایی پشت میکروفون قرار می گیرد:" کریس رونالدو برای 5 سال آینده هم بازیکن رئال مادرید خواهد بود.
و در ادامه رونالدو:" ادامه حضور در این باشگاه، یک موهبت برای من است. خیلی خوشحالم که می توانم همچنان با این پیراهن به دوران حرفه ام ادامه بدهم. بسیار بسیار خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم."


رونالدو:" واقعا خوشحالم. من چهار سال اینجا بودم و برای من، خوشحال بودن در جایی باشگاهی که در آن بازی می کنم، اهمیت زیادی دارد. ما در واقع در پایان فصل گذشته به توافق رسیدیم.
 این چیزی است که من همیشه می خواستم. رئیس هم همین نظر را داشت. می خواهم علاقه ام را به شیوه خودم نشان بدهم؛ با تلاش هایی که در زمین به نمایش می گذارم.
می خواهم از هواداران، رئیس، هم تیمی ها و مدیران باشگاه تشکر کنم. آنها تصمیم گیری را برای من آسان تر کردند."

مشکل من پول نبود. تیم اهمیت بیشتری دارد. می خواهم در پروژه آینده باشگاه نقش داشته باشم و در جام های مختلف به قهرمانی برسیم. در حال حاضر احساس خوبی دارم و می خواهم برای سال ها در این باشگاه بمانم.


فلورنتینو پرس گفته بود این تمدید قرارداد برای بهترین بازیکن دنیا و بزرگترین باشگاه دنیا اهمیت زیادی داشت. رونالدو در این مورد چه فکر می کند؟
 " این اتفاق مثبتی است. این اتفاقی است که من برای رقم خوردن آن تلاش زیای کردم. من در این چهار سال بیش از 200 گل برای رئال زدم اما همان طور که گفتم، این مسئله اصلی نیست."
رکورد گلزنی رائول در رئال 323 گل است. آیا رونالدو فکر می کند که می تواند به این رکورد برسد؟ " رکوردها برای شکسته شدن هستند. اما این مسئله اصلی نیست. مسئله اصلی بردن جام هاست."

شایعه بازگشت به منچستریونایتد؟
 " من با شما صادق هستم. همه می دانند که من 6 سال در منچستریونایتد بودم. آنها چیزهای زیادی به من دادند و من هرگز آن را فراموش نمی کنم. اما منچستریونایتد دیگر به گذشته تعلق دارد و من اکنون در رئال هستم. اینجا خانه من است و خانواده ام از بودن در اینجا کاملا راضی هستند. من به باشگاه هایی که برای به خدمت گرفتن من پرس و جو می کنند، احترام می گذارم اما آنها می دانند که تنها هدف من بودن در اینجاو بازی کردن برای این باشگاه است؛ شاید تا پایان دوران حرفه ای ام. هیچ کس از آینده خبر ندارد اما من می خواهم تا 5 سال آینده اینجا بمانم و می خواهم با این باشگاه به جام های زیادی دست پیدا کنم. مثل همیشه تلاش می کنم تا بهترین بازی ام را به نمایش گذارم."


رونالدو براساس قرارداد جدید، دستمزد هنگفتی دریافت می کند اما بار دیگر تاکید کرد که مسئله اصلی اش برای تمدید قرارداد پول نبوده است:" اینکه به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل شوم هدف اصلی من نبود. مسائل مهم تر زیادی به جز پول وجود دارند. نمی خواهم به شما دروغ بگویم؛ پول مهم است اما اولویت من نیست. پروژه رئال یک پروژه برنده است. بودن در بهترین تیم دنیا، باشگاهی که بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار می گیرد...
 این باشگاه می تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود، قهرمانی های بیشتری در لیگ قهرمانان به دست بیاورد، در لالیگا بیشتر قهرمان شود و قهرمانی های بیشتر در کوپا دل ری. به همین خاطر است که می خواهم عضوی از این باشگاه باشم.پول مسئله مهمی نبود. اینکه در جدول درآمد ها اول، دوم یا سوم باشید،مهم نیست زیرا از بودن در اینجا احساس فوق العاده ای دارم."

دلیل ناراحتی فصل گذشته؟ (رونالدو بعد از گلزنی در دیدار فصل گذشته مقابل گرانادا، خوشحالی نکرده بود و گفته بود که از شرایطش در این باشگاه راضی نیست.)
" ما روزهای خوب و بدی داریم. آن روز، من کمی ناراحت بودم، چیزی که می تواند در طول فصل چند باری رخ بدهد. این برای هر فردی طبیعی است. شاید من نباید آن صحبت ها را در رسانه ها مطرح می کردم اما من هم انسان هستم و اشتباه می کنم. هرچند این دیگر مربوط به گذشته است.
فکر می کنم فصل گذشته، نتایج خوبی گرفتیم. این چیزی است که من برای آن کار می کنم اما فکر می کنم که همیشه می توانیم چیزهای جدیدی یاد بگیریم و پیشرفت کنیم. من آدم جاه طلبی هستم و نمی خواهم خودم را محدود کنم.
می خواهم در چهار- پنج سال آینده 200 گل دیگر به ثمر برسانم. البته این مسئله اصلی نیست اما من تلاشم را می کنم. جدایی از رئال چیزی بود که من به آن فکر کردم اما چیزی نبود که خیلی ذهنم را درگیر کند. می خواستم در این باشگاه بمانم؛ باشگاهی که به نظر من در دنیا بهترین است. اگر از رئال جدا می شدم، مقصد بهتری برایم وجود نداشت زیرا دیگر به قله رسیده بودم."

رونالدو:" اتفاقاتی که در این تابستان رخ داد برای من چیز تازه ای نبود. بازیکنان می آیند و می روند. این رئیس باشگاه است که در این مورد تصمیم گیری می کند. هر یک از ما نظرات خودش را دارد اما ما آن را برای خودمان نگه می داریم. رئال مادرید همیشه به دنبال بهترین بازیکنان است و ما مطمئنیم که "دسیما" دیر یا زود از راه می رسد. امیدوارم این اتفاق در این فصل که ما بازیکنان و مربی بزرگی داریم، رخ بدهد.

رونالدو کنفرانس مطبوعاتی اش را با این جمله به پایان رساند:" رئال خانه من است"

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 ا 22:41 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.